„Am plătit amenda, ce-mi mai pasă de daunele aduse mașinii?”

wp-1478425410817.png

The story goes on… Totul a început când un moș cu o Dacie 1310 a intrat în spatele mașinii în care eram. Ne-a spart farul și bara din spate. Pănă acum o situație normală. DAR, moșul nu avea asigurare, talon și din câte știu nici rovignietă… (Mă scuzați că-i spun moș, dar la 80 ani nu sțiu cum pot să-l mai numesc, poate pensionar?). Revenind…la polițite, pensionarul a spus că ne va suna a doua zi pentru a ne înțelege la un service cu reparația mașinii. Evident, nu a făcut-o. Nici a doua zi. Așa că l-am sunat noi. Răspunsul a fost următorul: „Am plătit amenda, gata. Nu-mi mai pasă.”. Am răspuns „Sănătate!” și am închis.

Singura situație prin care putem repara mașina pe banii lui este să-l dăm în judecată. Din păcate, pentru 2000-3000 lei, nu are rost… După cum sunt scrise legile, omul are dreptate: „Am plătit amenda, ce-mi mai pasă?”. A scăpat cu 700 și ceva de lei. ATÂT! Și asta în condițiile în care a circulat ILEGAL, și asta timp de ȘAPTE ANI! Cum se poate așa ceva?? De ce nu schimbăm ceva? De ce nu ieșim la vot? Să-i lăsăm pe aceeași hoți să ne conducă țara?

Și asta nu este nici prima, nici ultima situație de acest fel. Și nimic nu se va schimba până când oamenii nu se vor mobiliza…

Lasă un răspuns

