Despre Google Play și sistemul absurd de notare al aplicațiilor

wp-1480443799228.png

Probabil șțiți că am lansat o aplicație, InfoLoc și pentru a fi sigur că nu are niciun bug, înainte de fiecare update, testez noua versiune prin Beta Testing. Dacă printre voi se găsesc doritori, nu ezitați să mă contactați la pascaleandrei99@gmail.com. Revenind… De când am lansat-o am primit numai 5 stele.

Însă acum câteva zile, m-am trezit și cu prima recenzie de 1 stea. Google îmi oferă detalii la fiecare recenzie depsre telefonul folosit, limba, versiunea Android, dar mai ales despre versiunea aplicației mele (fiecare update trebuie să aibă o versiune diferită asociată), astfel știu dacă aplicația folosită era cea lansată acum 2 zile sau 5 săptămâni. Desigur, totul pentru a îndrrepta bug-urile. Totodată însă, Google afișează Unkown în caz că aplicația nu a fost instalată.

După cum puteți ghici, recenzia de o stea vine de pe un telefon pe care nu a fost instalată niciodată aplicația InfoLoc. Nu mă deranjează că am primit o stea, chiar deloc. Știam că asta se va întampla odată și odată, aplicația mea va nemulțumi pe cineva prin aspect, funcționalitate sau orice altceva. Ce mă deranjează este că acea recenize a fost făcută din ură, nu este nici pe departe un review al aplicației în care să spui ce te nemulțumește.

Și acum despre Google Play… Din punctul meu de vedere, nu ar trebui să poți vota o aplicație dacă nu ai instalat-o niciodată… Acest lucru mi se pare total aiurea. Cum poți să spui cum merge ceva dacă nu ai văzut niciodată acel lucru mergând??

Update: după cum precizează Andrew, nu veți putea face un review la o aplicație pe care nu ați instalat-o niciodată. Totuși, ideea este următoarea: de ce sa acorzi o stea, fără sa-ti exprimi dezamăgirile? Ce te-a nemulțumit la aplicație?

4 gânduri despre &8222;Despre Google Play și sistemul absurd de notare al aplicațiilor&8221;

  1. Google Play nu accepta recenzii in conditiile in care aplicatia nu a fost instalata.
    Este permisa recenzia la o aplicatie care a fost instalata, iar ulterior stearsa.
    Sau recenzia a fost facuta de pe un telefon al utilizatorului „x”, pe care nu avea aplicatia instalata, insa aplicatia era instalata pe un alt dispozitiv al „x”, iar cele doua dispozitive sa fie conectate la acelasi cont.

    Fa niste teste si verifica ipotezele.

    Apreciază

Lasă un răspuns

