Dacă nici comerciantul nu cunoaște specificațiile unui produs, atunci cine?

emag-black-friday-2015

Am comandat de Black Friday un Honor 7 Lite de la eMAG pentru cineva, imediat după ce au dat startul. Pentru că eram destul de familiarizat cu telefonul și specificațiile sale, nu am mai parcurs detaliile telefonului de pe site-ul lor. Pe la ora 18, am intrat pe site-ul emag și am constatat că în numele produsului este scris 4G, dar în specificații nu. Într-adevăr, căutând pe internet am aflat că sunt două variante, cu 3G și cu 4G. Totuși, am intrat pe Flanco, pe Altex, pe PcGarage și fiecare dintre acestea afișa 4G în specificații.

Până la urmă, am decis să-i contactez. Aveți mai jos conversația, pe care am încercat să o reproduc cât se poate de bine.

– Bună seara, îmi puteți spune daca telefonul Honor 7 Lite are și rețeaua 4G? În titlul produsului apare că da, dar în specificații nu.

După ce a găsit pagina produsului, mi-a răspuns următoarele:

– Vedem și noi ce vedeți dumneavoastră.

Sincer, acesta este răspuns?? De la cel mai mare retailer online din România?  Și mi s-a răspuns la fel încă de vreo două ori pe parcursul conversației. Astfel că am adresat altă întrebare:

– Cine este distribuitorul acestui telefon? Huawei România?

– Nu, distribuitorul este eMAG.

– Vreau să spun, de unde aveți telefonul?

– De la producător. (Știu că este mai mult decât amuzant, dar am încercat să continui)

– Adică, de la Huawei România sau din altă parte, ca de exemplu de la QuickMobile?

– Păi dacă era de la QuickMobile, scria „Vândut de QuickMobile”.

Am mai întrebat de specificații și mi s-a răspuns că ce scrie acolo le-a comunicat producătorul. Am spus „Bună seara!” și am închis.

Din fericire, în unul din comentariile de la acest produs era trecut modelul, care din fericire era cel cu 4G.

Vă întreb, dacă nici comerciantul nu cunoaște specificațiile unui produs, atunci cine?

Lasă un răspuns

