Ce se întâmplă cu „Black Friday”?

Fenomenul de Black Friday s-a tot degradat în ultimii ani, anul acesta, de exemplu am avut „Black Friday” tot timpul. Și dacă nu era Black Friday, era Black Monday, Tuesday, Month sau cel mai bine Year… 

Altex a pornit Black Friday de vreo două săptămâni, EvoMag, Flanco au intrat și ei în „hora” cu „reduceri de până la 80%”. Din păcate, aproape toți au prețuri mai mari decât în zilele obișnuite. Mai sunt câteva produse reduse cu 100-200 lei, dar nimic semnificativ. 

Din câte se pare, doar emag, F64 și posibil și Quickmobile (vorbesc de magazinele mari) vor organiza Black Friday pe 18 noiembrie. Cât despre reduceri, nu putem să ne așteptăm la nimic senzațional. Totuși exista ceva șanse ca unele sa fie cu adevărat reduse, dar în cantitate minuscula, ceea ce înseamnă că doar câțiva norocoși vor beneficia de ele.

Totuși, nu suntem singurii în aceasta situație. Și Amazon va tine Black Friday tot o luna. 

Voi ce părere aveți despre tactica acestor magazine? Mai merita sa așteptăm Black Friday sau doar sa urmărim produsul pentru a beneficia de o reducere adevărată? Ce ați vrea sa achiziționați de acest Black Friday? 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s